שאלות תשובות
רכזנו עבורכם שאלות ותשובות הכי נפוצות
בכל שאר הנושאים הינכם מוזמנים ליצור אתנו קשר
איך לבצע הזמנה באתר?
כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את הפריטים שאהבת ולהוסיף אותם לסל הקניות.
מעתה תוכלו להשלים את הרכישה בכל רגע שתרצו, להציץ בסל הקניות שלך ולערוך את הפריטים שבחרת או להשלים את הרכישה במעבר לקופה.
כל שנותר לך לעשות הוא לבחור שיטת משלוח ושיטת תשלום לבחירתך, וזהו, אחנו נטפל בהזמנה ונוציא אותה לדרך.
מעתה תוכלו להשלים את הרכישה בכל רגע שתרצו, להציץ בסל הקניות שלך ולערוך את הפריטים שבחרת או להשלים את הרכישה במעבר לקופה.
כל שנותר לך לעשות הוא לבחור שיטת משלוח ושיטת תשלום לבחירתך, וזהו, אחנו נטפל בהזמנה ונוציא אותה לדרך.
מרגיש.ה לא בנוח להזמין באינטרנט - האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
בשמחה :), אנחנו זמינים בשעות הפעילות בטלפון: 03-5271777.
בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00 ובימי ו׳ וערבי חג בין השעות 09:30 - 14:30.
ניתן גם לשלוח לנו מייל ל – sales@yamitysb.co.il
בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00 ובימי ו׳ וערבי חג בין השעות 09:30 - 14:30.
ניתן גם לשלוח לנו מייל ל – sales@yamitysb.co.il
איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?
תוכלו לשלוח לנו מייל ואנחנו נבדוק לכם או לכן -
sales@yamitysb.co.il
sales@yamitysb.co.il
איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?
במידה והזמנתך התקבלה, תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה: "הזמנתך התקבלה בהצלחה".
בנוסף, מייל ישלח לחשבונך המעיד על קבלת ההזמנה.
בנוסף, מייל ישלח לחשבונך המעיד על קבלת ההזמנה.
ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי.
אין בעיה, ניתן לבטל הזמנו שעדיין לא יצאו מהחנות או כאלה שכבר יצאו בהתאם לחוק מכר מרחוק.
בכל מקרה נשמח לשמוע מכם,
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור - במייל: sales@yamitysb.co.il ובטלפון: 03-5271777.
בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00 ובימי ו׳ וערבי חג בין השעות 09:30 - 14:30.
בכל מקרה נשמח לשמוע מכם,
צרו איתנו קשר ונשמח לעזור - במייל: sales@yamitysb.co.il ובטלפון: 03-5271777.
בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00 ובימי ו׳ וערבי חג בין השעות 09:30 - 14:30.
ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי.
אין בעיה, צור איתנו קשר ונשמח לעזור - במייל: sales@yamitysb.co.il ובטלפון: 03-5271777.
בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00 ובימי ו׳ וערבי חג בין השעות 09:30 - 14:30
בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00 ובימי ו׳ וערבי חג בין השעות 09:30 - 14:30
מתי החבילה תגיע אליי?
החבילות שלנו נשלחות אליך על ידי חברת שילוח חיצונית ובמשלוח עד לדלת ביתכם. כעקרון המשלוח לוקח בדר"כ כ- 4 ימי עסקים עם זאת, זמני המשלוח יכולים להשתנות בהתאם לחברת השליחויות וזמן המשלוח עשוי להתקצר או להתארך.
האם כל המוצרים בחנות זמינים להזמנה מהאתר ?
בחנות יש לנו מגוון מוצרים עצום שחלקו אינו מתאים למשלוח בגלל מידותיו או בגלל שאנו רוצים לוודא אתכם ואתכן שהמוצר שרכשתם.ן באמת מתאים לצרכיכם.
מוצר שאני רוצה מופיע באתר אך לא ניתן להזמינו , מה המשמעות?
יכול להיות שהמוצר אזל מהמלאי , במקרה כזה נשמח אם תדעכנו איתנו לגבי מועד חזרתו למלאי. אך, ישנם לא מעט מוצרים שאנו נשמח שתקראו ותלמדו עליהם באתר עם זאת, אנחנו לא מאפשרים רכישה מהאתר כיוון שאנחנו אוצים לוודא איתכם שהמוצר מתאים ויעמוד בדרישות ממנו. לכן אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור לכם. במקרים מיוחדים ניתן לבצע הזמנה טלפונית למוצרים כאלה.
יש לי התלבטות אם להזמין את השליח לכתובת מגוריי או לכתובת העבודה, מה כדאי לבחור?
המשלוחים מתבצעים בין השעות: 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.
יש לי התלבטות לגבי איזו מידה להזמין
פריטי הלבוש באתר בדר"כ מלווים על ידי טבלת מידות והיקפים שאנו מקבלים מהייצרנים. במידה ואכן תבחרו על פי הטבלה – אמורה להיות התאמה מושלמת.
יש לכן.ם עדיין התלבטויות – מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור לכן.ם לבחור. את כל פריטי הלבוש ניתן למדוד גם בחנות – ימית מרינה תל אביב – אליעזר פרי 14 - ימית סחר בוויז
יש לכן.ם עדיין התלבטויות – מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור לכן.ם לבחור. את כל פריטי הלבוש ניתן למדוד גם בחנות – ימית מרינה תל אביב – אליעזר פרי 14 - ימית סחר בוויז
האם האתר מאובטח?
בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.
אני מנסה לבצע הזמנה וכתוב כי האתר אינו מאובטח
שגיאה כזו קשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך. בדרך כלל ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או להזמין ממכשיר אחר שבו הוא אינו מותקן.
האם אפשר לשלם במזומן ברכישה באתר?
לא ניתן לשלם במזומן. יש לך אפשרות לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי ובחשבון PayPal.
אני חושש.ת שחויבתי פעמיים.
המערכת מחייבת פעם אחת בכל הזמנה. במקביל מתבצעות בדיקות יומיות אוטומטיות המוודאות כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. כדי לוודא שלא ביצעת הזמנה כפולה, תוכלי לבדוק את ההזמנה שלך ואת סכום החיוב באזור ״החשבון שלי״ ולבחור ב-״ההזמנות שלי״, שם יופיעו כל ההזמנות, הסטטוס שלהן ואת הסכום בו חויבת עבור כל הזמנה.